Hallo experts,
Bij het opstellen van een een dashboard heb ik gebruik gemaakt enkele pie-charts.
Om dit te kunnen realiseren moet je een filter opstellen en de filter bestaat uit meerdere kolommen van gegevens.
Vanuit de pie-chart kun je doorklikken en krijg je een overzicht van je voorgedefinieerde kolommen overzicht. Het overzicht dat ik zie moeten de andere leden van het team ook zien. Op dit moment zien zij andere kolommen!
Hoe kan ik dit oplossen?
Gr. Luuk
Hi @Luuk Thuis ,
Probeer de volgende stappen:
Hi Jack,
Bedankt voor je reactie!
Dan nog ziet mijn collega een andere kolommen dan die ik heb!
B.t.w. er staat bij mij geen "Systeem" naast "Mijn standaarden" en "Filter"!
Mis ik een permissie?
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Dus als de gebruiker op kolommen klikt en Filterweergave selecteert, wat zien ze dan? Ik vraag me af of ze, wanneer ze op een van de taartschijfjes klikken, in de weergave "Mijn standaard" staan.
Het is al een tijdje geleden dat ik hiermee heb gespeeld.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Oh, en ja Systeem is gereserveerd voor Jira Admins.
Misschien vindt u dit artikel nuttig - verander-de-weergave-van-zoekresultaten
Ik vraag me ook af of je in feite je standaardweergave verandert en niet de Filterweergave. Klik op Kolommen > Filter en breng een paar wijzigingen aan en zorg ervoor dat u het filter opslaat. Klik vervolgens op de taart om nieuwe wijzigingen onder Filter te verifiëren. Laat anderen controleren
Hopelijk gaat dat werken! Ik zie mijn collega's morgen weer op kantoor dan ga ik het gelijk testen! Bedankt voor de tips!
Gr. Luuk
Online forums and learning are now in one easy-to-use experience.
By continuing, you accept the updated Community Terms of Use and acknowledge the Privacy Policy. Your public name, photo, and achievements may be publicly visible and available in search engines.