Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Kan ik een nieuw aangemaakte kaart eerst laten goedkeuren voor dat deze toegevoegd wordt

eric
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
July 5, 2023

Ik wil een aangemaakte kaart (door een willekeurige gebruiker) eerst laten goedkeuren voor deze opgenomen wordt in de lijst "te doen"

1 answer

0 votes
Victor N
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
July 7, 2023

Hoi Eric, ten eerste kan elk lid van een Trello-board kaarten toevoegen aan het board, omdat Trello momenteel alleen kan beperken wie lid kan worden van je werkruimte of board.
Een oplossing om te voorkomen dat leden van je board die al lid zijn, geen kaarten kunnen verplaatsen naar de "To do List", is om ze toe te voegen als waarnemers, zoals beschreven in het artikel hieronder. Aangezien waarnemers geen kaarten kunnen verplaatsen, kunnen ze je op deze manier markeren in een opmerking over de kaart en dan moet je de kaarten zelf verplaatsen.
Ik zal je feedback ook doorsturen naar ons productteam over de mogelijkheid om een kaart goed te keuren voordat deze wordt verplaatst naar een lijst.

https://support.atlassian.com/trello/docs/adding-observers-to-boards/ 

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events