Trabalho em uma empresa onde utilizamos o trello para organizar os nosso afazeres, e gostaríamos de criar uma apresentação de slide dentro de um quadro do trello para nos mostrar as nossas tarefas.
Hi Cairon,
Thanks for reaching out about this.
Currently, there isn't really a way to do this - Trello is designed to be a place to collaborate on the board itself. Therefore, in situations like this, we recommend that you invite those other people to the board as guests to view the content. You can also change their permissions to "Observer" which basically gives them view-only access to the board, and they are able to comment on the cards.
If you're keen on exploring a Slide or PPT format of your Trello board you can explore this option: https://www.atlassian.com/blog/trello/trello-for-google-slides
Let me know if there is anything else that I can help you with.
Cheers,
Vishaal S | The Trello Team
Olá Cairon,
Obrigado por entrar em contato sobre isso.
Atualmente, não há realmente uma maneira de fazer isso – o Trello foi projetado para ser um local de colaboração no próprio quadro. Portanto, em situações como essa, recomendamos que você convide essas outras pessoas para o quadro como convidados para visualizar o conteúdo. Você também pode alterar suas permissões para “Observador”, o que basicamente lhes dá acesso somente visualização ao quadro, e eles podem comentar nos cartões.
Se você deseja explorar o formato Slide ou PPT do seu quadro do Trello, você pode explorar esta opção: https://www.atlassian.com/blog/trello/trello-for-google-slides
Deixe-me saber se houver mais alguma coisa em que eu possa ajudá-lo.
Saúde,
Vishaal S | A equipe do Trello
Online forums and learning are now in one easy-to-use experience.
By continuing, you accept the updated Community Terms of Use and acknowledge the Privacy Policy. Your public name, photo, and achievements may be publicly visible and available in search engines.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.