Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Licença Business Class

LUIZ ANTONIO RAMOS PEREIRA
Contributor
August 21, 2018

Atualmente utilizo o Trello Free e gostaria de passar para Business Class. Se eu quiser mudar Business Class, tenho que pagar pelos componentes da minha equipe? Eu sendo um usuário Business Class, eu posso gerar arquivos .csv de qualquer quadro?

Obrigado.

1 answer

0 votes
Matthew N
Rising Star
Rising Star
Rising Stars are recognized for providing high-quality answers to other users. Rising Stars receive a certificate of achievement and are on the path to becoming Community Leaders.
August 28, 2018

Oi luiz
Isenção de responsabilidade: estou usando o Google Tradutor, por isso peço desculpas antecipadamente por essa resposta não ser gramaticalmente correta.

Com a Classe Executiva, você é cobrado por membro da equipe. Se você for o único usuário da equipe que precisa dos benefícios da Business Class, poderá ter uma equipe apenas com você e fazer upgrade para a Business Class. Depois, você pode convidar outros usuários para a (s) placa (s) ao invés da equipe e não haverá cobrança, e eles ainda poderão colaborar.

Você pode exportar qualquer placa do CSV como parte da Business Class. Você também pode fazer uma exportação em massa na página da equipe para exportar todas as placas de uma vez, incluindo todos os anexos.

Se você só precisa da Business Class para exportar, sugiro que você verifique o Booklet de Vince ao invés de atualizá-lo. A ativação de livretos tem uma opção de exportação em uma base por placa.

Hi Luiz
Disclaimer- I am using Google Translate, so I apologize in advance for this response not being gramatically correct.

With Business Class, you're charged per member of the team. If you are the only user on the team that needs the benefits of Business Class, then you can have a team with just yourself and upgrade that to Business Class. Then you can invite other users to the board(s) instead of the team and there will be no charge, and they will still be able to collaborate.

You can export any board ot CSV as part of Business Class. You can also do a bulk export within the team page to export all boards at once, including all attachments.

If you only need Business Class for exporting, I suggest you check out the Booklet by Vince power up instead of upgrading. Booklet power up has an export option on a per board basis.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events