Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

No recibo los correos con los códigos de verificación para poder entrar en mi cuenta

Isabel
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
May 8, 2025

Hola! Tengo dos cuentas de Trello, una con el correo personal y otra con el correo del trabajo. En la cuenta personal no tengo ningún problema pero en la del trabajo sí. Para entrar después de poner el correo y la contraseña, me piden que ponga el código que me envían al e-mail del trabajo, pero nunca recibo ningún e-mail, ni en la bandeja de entrada ni en la de spam. Sin embargo, si digo que he olvidado la contraseña sí recibo los correos para seguir el enlace, pero entonces he de actualitzar la contraseña por lo que cada día he de hacer lo mismo. ¿Qué puedo hacer? Gracias!  

1 answer

0 votes
Valerie Knapp
Community Champion
May 8, 2025

Hi @Isabel , welcome to the Atlassian Community and thanks for your question. It sounds like your company has switched on a multi factor authentication for your Trello instance. Is there somone internally who you can contact to ask for support? We, unfortunately, can't access your instance to be able to see what is going on.

Best wishes

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events